Sunday 10 September 2017

Leven van vrouw met onbehandelbare hersentumor gered door cannabisolie. Kijk hoe artsen reageren op haar herstel

Leven van vrouw met onbehandelbare hersentumor gered door cannabisolie. Kijk hoe artsen reageren op haar herstel

Een kankerpatiënte die nog maar een paar maanden te leven had is volledig hersteld, naar eigen zeggen dankzij cannabisolie. De 48-jarige Lynn Cameron uit Schotland kreeg te horen dat ze nog zes tot 18 maanden zou leven nadat ze in december 2013 werd gediagnosticeerd met een onbehandelbare hersentumor. Na chemotherapie en radiotherapie bleef de tumor ...

Dit artikel Leven van vrouw met onbehandelbare hersentumor gered door cannabisolie. Kijk hoe artsen reageren op haar herstel is geplaatst op NineForNews.nl.



source https://www.ninefornews.nl/leven-vrouw-hersentumor-cannabisolie/

1 comment:

  1. Ik ben Camelo Terzo, mijn moeder kreeg de diagnose borstkanker in januari 2018 deden we chemotherapie, maar de kanker bleef achter. De laatste paar weken hoorde ik over cannabisolie en het genezende effect ervan en contacteerde ik Rick via e-mail op: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com en mijn moeder begon de behandeling onmiddellijk na het ontvangen van de cannabisolie, na gebruik van de cannabisolie voor behandeling op het voorgeschreven tijdstip door Rick, ze was helemaal genezen en zoals ik nu schrijf, is mijn moeder volledig genezen.

    ReplyDelete