Monday 13 August 2018

Ze hebben me invalide gemaakt, mijn tanden eruit geslagen. Deze MH17-getuige zegt te zijn gemarteld door Oekraïne

Ze hebben me invalide gemaakt, mijn tanden eruit geslagen. Deze MH17-getuige zegt te zijn gemarteld door Oekraïne

Vlak voordat vlucht MH17 werd neergehaald zag Vladislav (naam gefingeerd) twee straaljagers in de richting van Donetsk vliegen. Hij belde met een kennis over het voorval en werd mede op basis van dit telefoongesprek veroordeeld tot een gevangenisstraf. In de gevangenis zou hij onder meer zijn gemarteld. De man is naar eigen zeggen ook geïnterviewd ...

Dit artikel Ze hebben me invalide gemaakt, mijn tanden eruit geslagen. Deze MH17-getuige zegt te zijn gemarteld door Oekraïne is geplaatst op NineForNews.nl.



source https://www.ninefornews.nl/invalide-gemaakt-tanden-geslagen-mh17/

No comments:

Post a Comment