Friday 9 February 2018

Ik voelde dat mijn ziel zich losmaakte. Mensen vertellen in dit tv-programma hoe een bijna-doodervaring hun leven veranderde

Ik voelde dat mijn ziel zich losmaakte. Mensen vertellen in dit tv-programma hoe een bijna-doodervaring hun leven veranderde

Toen Lucia Prinsen in het ziekenhuis lag om te bevallen, kreeg ze een overdosis adrenaline toegediend. Ze raakte buiten bewustzijn, maar kreeg toch alles mee wat er om haar heen gebeurde. Het ene moment voelde ze pijn, het andere alleen nog maar warmte en liefde. “Waar mijn gedachten naartoe gingen, daar was ik ook,” zegt ...

Dit artikel Ik voelde dat mijn ziel zich losmaakte. Mensen vertellen in dit tv-programma hoe een bijna-doodervaring hun leven veranderde is geplaatst op NineForNews.nl.



source https://www.ninefornews.nl/voelde-ziel-zich-losmaakte-mensen/

No comments:

Post a Comment