Wednesday 21 February 2018

In mijn hele carrière heb ik nog nooit zoiets gezien. Verbazing en verwarring alom na UFO boven Oregon

In mijn hele carrière heb ik nog nooit zoiets gezien. Verbazing en verwarring alom na UFO boven Oregon

Op 25 oktober vorig jaar verscheen op klaarlichte dag een UFO boven de Amerikaanse staat Oregon. Er werden straaljagers op afgestuurd, maar die konden niets vinden. Het onbekende vliegtuig werd rond 16.30 uur lokale tijd opgepikt op de radar, meldt website The Drive. Het object bevond zich op ruim 11 kilometer hoogte en bewoog zich ...

Dit artikel In mijn hele carrière heb ik nog nooit zoiets gezien. Verbazing en verwarring alom na UFO boven Oregon is geplaatst op NineForNews.nl.



source https://www.ninefornews.nl/hele-carriere-nooit-zoiets-gezien/

No comments:

Post a Comment