Monday 5 February 2018

Toen ik de familie zag, besefte ik dat je opnieuw geboren wordt. Hoe kon een 3-jarig meisje dit weten?

Toen ik de familie zag, besefte ik dat je opnieuw geboren wordt. Hoe kon een 3-jarig meisje dit weten?

Al toen Purnima heel jong was wist ze hoe ze wierook moest maken. Ze claimde toen ze drie jaar oud was te hebben geleefd als een mannelijke wierookmaker genaamd Jinidasa, die jaren voordat ze werd geboren was aangereden door een bus. De man bleek te hebben bestaan. De familie van Jinidasa, die honderden kilometers bij ...

Dit artikel Toen ik de familie zag, besefte ik dat je opnieuw geboren wordt. Hoe kon een 3-jarig meisje dit weten? is geplaatst op NineForNews.nl.



source https://www.ninefornews.nl/famlie-besefte-opnieuw-geboren-wordt/

No comments:

Post a Comment